Βάρη και Διαστάσεις
Παρακαλώ περιμένετε όσο η δραστηριότητα φορτώνει. Αν η δραστηριότητα δεν φορτώσει , κάντε refresh. Επίσης, αυτή η σελίδα χρειάζεται Javascript. Παρακαλώ επισκεφτείτε την χρησιμοποιώντας Browser που έχει το javascript ενεργοποιημένο.
Αν αποτύχει η φόρτωση, κάντε κλικ εδώ να ξαναδοκιμάσετε
Έναρξη
Συγχαρητήρια – ολοκληρώσατε το quiz “Βάρη και Διαστάσεις“.
Το score σας είναι: %%SCORE%% από %%TOTAL%%.
Η επίδοση σας αξιολογήθηκε ως: “%%RATING%%”.
Οι απαντήσεις σας επισημαίνονται παρακάτω.
Ερώτηση 1
|
Σύμφωνα με τη νομοθεσία μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι:
A
|
Το μέγιστο βάρος, που αντέχει να μεταφέρει το όχημα.
|
B
|
Το μέγιστο βάρος φορτωμένου οχήματος, το οποίο αναγράφεται ως μικτό βάρος στην άδεια κυκλοφορίας του.
|
C
|
Το μέγιστο βάρος φορτίου, με το οποίο επιτρέπεται να φορτωθεί το όχημα
|
Ερώτηση 2
|
Σύμφωνα με τη νομοθεσία μικτό βάρος είναι:
A
|
Το μέγιστο βάρος φορτίου,με το οποίο έχει φορτωθεί το όχημα.
|
B
|
Το μέγιστο βάρος του οχήματος χωρίς το μεταφερόμενο φορτίο.
|
C
|
Το εκάστοτε πραγματικό βάρος του οχήματος μετά του φορτίου,του πληρώματος και των επιβατών.
|
Ερώτηση 3
|
Σύμφωνα με τη νομοθεσία το ωφέλιμο φορτίο του λεωφορείου προκύπτει από:
A
|
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος,όταν αφαιρέσουμε το απόβαρο.
|
B
|
Το άθροισμα του απόβαρου και του φορτίου.
|
C
|
Το μικτό φορτίο,όταν αφαιρέσουμε το φορτίο.
|
Ερώτηση 4
|
Η μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση του οδοστρώματος από ένα διευθυντήριο άξονα (κινητήριο ή όχι)
για εθνικές μεταφορές είναι:
για εθνικές μεταφορές είναι:
A
|
7.500 kg.
|
B
|
8.000 kg.
|
C
|
7.000 kg.
|
Ερώτηση 5
|
Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός διαξονικού λεωφορείου,για εθνικές μεταφορές είναι:
A
|
16.000 kg.
|
B
|
19.000 kg.
|
C
|
20.000 kg.
|
Ερώτηση 6
|
Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός τριαξονικού λεωφορείου, για εθνικές μεταφορές, είναι:
A
|
24.000 kg.
|
B
|
26.000 kg.
|
C
|
28.000 kg.
|
Ερώτηση 7
|
Το μέγιστο μήκος ενός αρθρωτού λεωφορείου είναι:
A
|
15,00 m.
|
B
|
16,00 m
|
C
|
18,75 m.
|
Ερώτηση 8
|
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το μέγιστο μήκος λεωφορείου για εθνικές ή διεθνείς μεταφορές είναι:
A
|
11,5 m.
|
B
|
13,5 m.
|
C
|
12,5 m.
|
Ερώτηση 9
|
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το μέγιστο πλάτος λεωφορείου για εθνικές μεταφορές είναι:
A
|
2,50 m.
|
B
|
2,55 m.
|
C
|
2,60 m.
|
Ερώτηση 10
|
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το μέγιστο ύψος λεωφορείου, για εθνικές ή διεθνείς μεταφορές, είναι:
A
|
3,80 m.
|
B
|
4,00 m.
|
C
|
4,20 m.
|
Ερώτηση 11
|
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το ελάχιστο ύψος υπερυψωμένου λεωφορείου πρέπει να υπερβαίνει:
A
|
Τα 3 m.
|
B
|
Τα 3,20 m.
|
C
|
Τα 3,50 m.
|
Ερώτηση 12
|
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος ενός διαξονικού λεωφορείου που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
A
|
16.000 kg.
|
B
|
18.000 kg.
|
C
|
19.000 kg.
|
Ερώτηση 13
|
Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού λεωφορείου με μηχανική ανάρτηση που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
A
|
25.000 kg.
|
B
|
26.000 kg.
|
C
|
28.000 kg.
|
Ερώτηση 14
|
Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού αρθρωτού λεωφορείου που εκτελεί εθνικές μεταφορές είναι:
A
|
28.000 kg
|
B
|
29.000 kg
|
C
|
32.000 kg
|
Ερώτηση 15
|
Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού αρθρωτού λεωφορείου που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
A
|
28.000 kg.
|
B
|
29.000 kg.
|
C
|
32.000 kg.
|
Ερώτηση 16
|
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος ενός απλού άξονα μη διευθυντήριου και μη κινητήριου σε λεωφορείο είναι:
A
|
10.000 kg.
|
B
|
11.500 kg.
|
C
|
13.000 kg.
|
Ερώτηση 17
|
Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού λεωφορείου, που εκτελεί διεθνείς μεταφορές και του οποίου κάθε κινητήριος άξονας είναι εξοπλισμένος με διπλά ελαστικά και το μέγιστο βάρος σε κάθε άξονα δεν υπερβαίνει τα 9.500 kg, είναι:
A
|
25.000 kg.
|
B
|
26.000 kg.
|
C
|
28.000 kg.
|
Ερώτηση 18
|
Η μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση του οδοστρώματος από ένα ζεύγος μη διευθυντηρίων αξόνων με απόσταση μεταξύ τους μεγαλύτερη από ένα (1) μέτρο και μικρότερη ή ίση με δύο (2) μέτρα, για εθνικές μεταφορές, είναι:
A
|
17.000 kg.
|
B
|
20.000 kg.
|
C
|
22.000 kg.
|
Ερώτηση 19
|
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του κινητήριου άξονα ενός διαξονικού λεωφορείου, που εκτελεί εθνικές μεταφορές, είναι:
A
|
11.500 kg.
|
B
|
12.000 kg.
|
C
|
13.000 kg.
|
Ερώτηση 20
|
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του κινητήριου άξονα ενός διαξονικού λεωφορείου, που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
A
|
12.000 kg.
|
B
|
11.500 kg.
|
C
|
13.000 kg.
|
Μόλις τελειώσετε, κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί. Αν δενέχετε ολοκληρώσει κάποιεσ ερωτήσεια θα μετρηθούν ως λάθος.
Αποτελέσματα
Αποτελέσματα
Υπαρχουν 20 ερωτήσεις ανολοκλήρωτες.
←
|
Λίστα
|
→
|
Επιστροφή
Τα σκιασμένα αντικείμενα έχουν ολοκληρωθεί.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Τέλος |
Επιστροφή
Ολοκληρώσατε
ερωτήσεις
ερώτηση
Το score σας είναι
Σωστά
Λάθος
Μερική-Βαθμολογία
Δεν τελειώσατε το Quiz. Αν φύγετε από την σελίδα, η μέχρι τώρα βαθμολογία σας θα χαθεί.
Correct Answer
You Selected
Not Attempted
Final Score on Quiz
Attempted Questions Correct
Attempted Questions Wrong
Questions Not Attempted
Total Questions on Quiz
Question Details
Results
Date
Score
Βοήθεια
Time allowed
minutes
seconds
Time used
Answer Choice(s) Selected
Question Text
Ολοκληρώθηκαν όλες
Χρειάζεστε περισσότερη εξάσκηση!
Συνέχιστε την προσπάθεια!
Οχι και άσχημα!
Πολύ καλά!
Εξαιρετικά !